SimLive - jedna z wielu gier, która została stworzona przez BartkaGM i jedyna, która została zrecenzowana przez niego w 22 odcinku programu.

Pozostałe tytuły[edytuj | edytuj kod]

  • Piłeczka (The Ball) - platformówka, 2D, polegająca na zbieranie żetonów, skakanie oraz zabijanie potworków. Dwa tygodnie później powstał sequel Piłeczka 2 (The ball 2), a następnie Piłeczka 3 - Armageddon!. Grafika była najczęściej kradziona z internetu o nieokreślonej licencji bądź tworzona w programie Paint.
  • J-40 - stworzona w czerwcu 2007 roku, wzorowane na grze gdzie, jak sam mówi, „patyczak walczył na kartce papieru”. Prawdopodobnie oparta na tej flashówce.
  • Ball Game- gra zręcznościowa, gdzie musimy uważać na lawę inne piłki itp.
  • CD player - jedyna aplikacja (nie gra), stworzona w Game Makerze, oparł go o jego podstawowe opcje.
  • Sim Live 2 - gra stworzona 31 grudnia 2007 będąca sequelem Sim Live, gdzie był 1 pojazd, sklep, bank, a nawet plaża.
  • Lany poniedziałek - Armageddon! - główny bohater ubrany zieloną czapkę, oblewał pistoletem na wodę przeciwników (prawie jak Rapid Gunner). Ostatni poziom był w jaskini i był nie do przejścia ze względu na brak dodania detekcji kolizji przez co każdy pocisk do wroga zabijał nas.
  • RacerX - ostatnia gra BartkaGM, stworzona 1 czerwca 2008, miała spartolone checkpointy, przeciwnik, który w praktyce nim nie był, nawet jak on dojechał pierwszy to i tak wygrywamy (prawie jak w Big Rigs).

Linki zewnętrzne[edytuj | edytuj kod]